УГОДА КОРИСТУВАЧА

1. Визначення термінів (для того щоб в цьому документі було менше слів)
В цій угоді користувача терміни вживаються у наступному значенні:
1.1. Менеджерка – фізична особа – підприємець Бурлакова Олександра Євгенівна, зареєстрована і діюча відповідно до законодавства України.
1.2. Слухач – будь-яка дієздатна фізична особа, якій на момент укладення цієї Угоди виповнилося 18 (вісімнадцять) років.
1.3. Послуги – послуги, що надаються Менеджеркою Слухачу.
1.4. Угода – ця Угода користувача.
1.5. Реєстрація – створення облікового запису Слухача на Веб-сайті.
1.6. Обліковий запис – особиста сторінка Слухача на Веб-сайті за посиланням https://managerka.com.ua/members/login.
1.7. Веб-сайт – веб-сайт в мережі Internet за посиланням: https://managerka.com.ua.
1.8. Платіжна система – юридична особа, що здійснює обробку та виконання платежів за допомогою банківських карток та має відповідні ліцензії Національного Банку України на виконання таких дій.
1.9. YouTube – відеохостинг YouTube в мережі Internet за посиланням: https://www.youtube.com.
1.10. Zoom – програма для відеотелефонії Zoom, доступна за посиланням: https://zoom.us.
1.11. Telegram – мессенджер (телекомунікаційна служба, для обміну, в тому числі, текстовими повідомленнями) Telegram, доступна за посиланням: https://telegram.org.
12. Промокод – унікальний код, згенерований Менеджеркою, або на замовлення Менеджерки, який надає Слухачу знижку у визначеному Менеджеркою розмірі на Послуги Менеджерки.
13. Лекція – частина Послуг (заняття), яка передбачає викладення матеріалу Менеджеркою протягом визначеного часу.
14. Пакет Послуг – перелік Послуг, що надаються Менеджеркою відповідно до вартості Послуг, оплачених Слухачем.
15. Контент – відеозаписи, завдання для самостійної роботи, інформація, матеріали, малюнки, діаграми, ноу-хау, компіляції даних.

2. Про що взагалі ця Угода?
(або ж юридичною мовою – предмет Угоди та її загальні положення)
2.1. Ця Угода є публічним договором, укладеним між Менеджеркою та Слухачем та регулює відносини, що виникають між Менеджеркою та Слухачем щодо надання Послуг. Іншими словами, в цій Угоді встановлені умови, на яких Менеджерка надає Послуги Слухачу.
2.2. Ця Угода в її чинній редакції розміщується на Веб-сайті.
2.3. Ця Угода є укладеною між Менеджеркою та Слухачем одночасно із здійсненням Слухачем Реєстрації.
2.4. Здійснюючи Реєстрацію, Слухач підтверджує що він ознайомлений та повністю згодний з умовами цієї Угоди та Положенням про конфіденційність, приймає пропозицію на укладення Договору та надає згоду на обробку його персональних даних.
2.5. При укладенні Угоди Слухач підтверджує що має належний обсяг прав для його укладення, законом або іншим нормативним актом, рішенням суду, чи будь-яким іншим чином не обмежений у праві укладати та виконувати Договір.
3. Реєстрація, обліковий запис та інша не цікава інформація
3.1. Для укладення Угоди, та, як наслідок, отримання Послуги, Слухач має здійснити Реєстрацію за допомогою Веб-сайту. Слухач не може здійснити Реєстрацію не погодившись з Угодою та Положенням про конфіденційність.
3.2. Реєстрація необхідна для того, щоб Менеджерка могла здійснити ідентифікацію Слухача. Крім того, Реєстрація значно полегшує процес надання Послуг Слухачу, та його комунікацію з Менеджеркою.
3.3. Під час Реєстрації Слухач зазначає свої:
● ім'я;● адресу електронної пошти;● номер телефону.
3.4. Менеджерка гарантує Слухачу, що не буде використовувати надану Слухачем інформацію для будь-яких інших цілей, окрім як для надання Послуг.
3.5. Крім того, Менеджерка гарантує Слухачу, що не буде спамити Слухача за його адресою електронної пошти чи номером телефону набридливими пропозиціями.
3.6. Результатом здійснення Реєстрації Слухача є створення Облікового запису Слухача, за допомогою якого Слухач може здійснювати оплату та отримувати Послуги.
3.7. Оскільки Менеджерка є адміністратором Веб-сайту, вона, без необхідності отримання будь-якої згоди Слухача, або без необхідності будь-якого попередження Слухача, має право заблокувати, видалити або припинити дію Облікового запису Слухача та не надавати Послуги і не повертати сплачені Слухачем кошти у випадках:
● Порушення Слухачем умов цієї Угоди;● Надання Слухачем недостовірної інформації під час Реєстрації;● Якщо дії Слухача призводять або можуть призвести до порушення прав Менеджерки, або прав третіх осіб;● Якщо дії Слухача призводять або можуть призвести до порушення чинного законодавства України;● Якщо дії Слухача призводять або можуть призвести до виникнення претензій з боку третіх осіб до Менеджерки;● Якщо Менеджерка має підстави вважати що доступ до Облікового запису Слухача було отримано третіми особами без згоди Слухача;● Якщо Менеджерка має підстави вважати що Слухач отримує Послуги не одноосібно (простими словами це означає що Слухач надає доступ одній або кільком іншим особам до Послуг Менеджерки без згоди Менеджерки);● Якщо Слухач порушує правила етики та моралі (це офіційно, а неофіційно - хамить, використовує нецензурну лексику, ображає Менеджерку або інших Слухачів, або веде себе непристойно)● У всіх без виключення інших випадках на розсуд Менеджерки.Так, Менеджерка погоджується, що це виглядає занадто круто, але юрист Менеджерки порадив щоб це мало саме такий вигляд. Менеджерка не буде кидатися блискавками та, з якогось дива, видаляти облікові записи Слухачів, але має бути впевнена, що Слухачі не будуть зловживати своїми правами.
3.8. Слухач самостійно забезпечує збереження інформації, необхідної для доступу до власного Облікового запису та всієї без виключення інформації, що міститься у ньому.
3.9. Менеджерка не буде вчиняти жодних дій щодо передачі інформації про Обліковий запис Слухача та інформації, що міститься у ньому, крім випадків та у обсягах, необхідних для надання такої інформації:
● третім особам для забезпечення отримання Слухачем Послуг (наприклад, у випадках, коли Менеджерка буде запрошувати стороннього спікера);● на запит правоохоронних органів;● на запит органів судової влади;● в інших випадках, визначених законодавством України.
Такі випадки (крім першого абзацу, коли інформація може передаватися третім особам для забезпечення отримання Слухачем Послуг) навряд можуть трапитися, та й Менеджерка не запитує інформацію, яка стала б правоохоронним чи судовим органам у нагоді, але Менеджерка має таке передбачити, просто на всяк випадок.
3.10. Менеджерка не несе відповідальності за наслідки втрати Слухачем інформації, необхідної для доступу до його Облікового запису з підстав, незалежних від Менеджерки. Тим не менш, у випадку такої втрати, Менеджерка докладе всіх зусиль для того, щоб відновити доступ Слухача до Послуг.
4. Скільки коштують послуги та як можливо їх оплатити?
4.1. Менеджерка надає Слухачу Послуги на платній основі.
4.2. Менеджерка самостійно визначає вартість власних Послуг.
4.3. Вартість Послуг Менеджерки вказується на Веб-сайті. (логічно, правда? Нащо вказувати вартість в цій Угоді, це ж незручно)
4.4. Вартість Послуг відрізняється за Пакетами Послуг, вказаними на Веб-сайті.
4.5. Вартість Послуг Менеджерки встановлюється, на розсуд Менеджерки, в національній валюті України – гривні, або у гривневому еквіваленті долара США, чи будь-якої іншої валюти.
4.6. Вартість Послуг Менеджерки не може бути змінена в односторонньому порядку після здійснення оплати Слухачем.
Ок, наче досі все справедливо та зрозуміло. То оплатити як?
4.7. Оплата Послуг Менеджерки може бути здійснена Слухачем виключно у безготівковій формі.
4.8. Для оплати Послуг Менеджерки у безготівковій формі і для зручності Слухача, Менеджерка підключила Платіжну систему, за допомогою якої це можливо зробити.
4.9. При оплаті Послуг Менеджерки, Слухача буде переадресовано на веб-сайт Платіжної системи, за допомогою якої буде здійснено прийом та перерахування коштів Слухача.
4.10. Менеджерка не має доступу та не здійснює збір, облік, використання та обробку інформації, що має чи може мати пряме чи опосередковане відношення до банківських карток або іншої платіжної інформації Слухача.
4.11. У випадку виникнення будь-яких питань чи проблем, пов'язаних з оплатою Послуг Менеджерки, Слухач має адресувати такі питання, або вирішувати такі проблеми з Платіжною системою.
4.12. Менеджерка має право не надавати Послуги Слухачу, який не здійснив оплату Послуг.
5. Промокоди (так, в Менеджерки є й вони)
5.1. Менеджерка може надавати Слухачам Промокоди.
5.2. Для того, щоб скористатися Промокодом, Слухач повинен ввести його у поле «промокод» на Веб-сайті та натиснути на ілюстровану кнопку «перерахувати» перед здійсненням оплати.
5.3. Умови використання Промокодів:
● Промокоди не можна копіювати, продавати, передавати або оприлюднювати;● Промокоди можуть бути визнані недійсними або скасовані Менеджеркою у будь-який час та з будь-яких підстав, або без таких підстав;● Промокоди не підлягають обміну чи поверненню;● Промокоди не відновлюються при їх втраті;● Промокод не обмінюється на грошові кошти чи будь-які інші блага.
6. Деякі особливості надання послуг (знову не цікава інформація)
6.1. Менеджерка надає Послуги особисто, або із залученням третіх осіб (а якщо не так офіційно – сторонніх спікерів).
6.2. Менеджерка та Слухач можуть комунікувати за допомогою електронної пошти, Telegram, або іншими способами – на розсуд Менеджерки.
6.3. Менеджерка може, на власний розсуд, надавати індивідуальні умови отримання Послуг для Слухача. Серед таких індивідуальних умов можуть бути (не виключно):
● Безоплатне надання Послуг або їх частини;● Зміна Пакету Послуг на більш коштовний за меншою вартістю;● Надання Послуг у кількості меншій, ніж обумовленій Пакетом Послуг за окрему оплату.● В будь-якому випадку, індивідуальні умови отримання Послуг для Слухача можливі виключно після здійснення Слухачем Реєстрації за окремим посиланням.
6.4. Додаткові умови Послуг, що не зазначені в цій Угоді, зазначаються на Веб-сайті, в тому числі поряд з переліком Пакетів Послуг, які Слухач може замовити. Будь-ласка, ретельно вивчайте не тільки цю Угоду, але й інформацію, наведену поряд з Пакетами Послуг.
6.5. Об'єм Послуг, що надається Слухачу залежить від Пакету Послуг, оплаченого Слухачем.
6.6. Послуги надаються Менеджеркою протягом строку, визначеного для відповідного Пакету Послуг. Тим не менш, Менеджерка, на власний розсуд, з попереднім повідомленням Слухача, або без такого може продовжувати, або скорочувати строк надання Послуг.

7. Повернення коштів
(Так, це можливо)
7.1. Слухач має право відмовитись від отримання Послуг Менеджерки та зробити запит на повернення коштів не пізніше ніж на наступний календарний день після третьої Лекції Менеджерки.
7.2. Для оформлення запиту на повернення коштів, Слухач, за допомогою адреси електронної пошти, або Telegram має надати Менеджерці наступну інформацію та документи:
● ім'я;● адресу електронної пошти;● номер телефону.
7.3. У випадку отримання запиту на повернення коштів у строк, визначений цією Угодою та надання визначених цією Угодою інформації та документів, Менеджерка повертає кошти Слухачу протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання такого запиту.
7.4. Недотримання Слухачем строку, визначеного цим розділом та/або невиконання Слухачем будь-якої із умов, зазначених в цьому розділі є підставою для відмови у поверненні йому коштів.
7.5. Додатково: Менеджерка не повертає кошти за Лекції, які Слухач пропустив з підстав, що не залежать від Менеджерки.

8. Інтелектуальна власність (без цього ніяк)
8.1. Всі виключні майнові та особисті немайнові права інтелектуальної власності на Контент, наданий Слухачу Менеджеркою в процесі надання Послуг, належить Менеджерці.
8.2. Оплата Послуг надає Слухачу виключно право на доступ до Контенту, виключні майнові та особисті немайнові права інтелектуальної власності на який захищені законом та належать Менеджерці.
8.3. Слухач має право переглядати Контент і використовувати його в особистих некомерційних цілях виключно у порядку та у спосіб, передбачений цією Угодою.
8.4. Торговельна марка "Менеджерка" зареєстрована у встановленому законодавством України порядку та належить Менеджерці. Слухач не має права використовувати торговельну марку "Менеджерка" без письмового дозволу Менеджерки.
8.5. Використання Контенту Слухачем у комерційних цілях є оплатним, а вартість такого використання становить гривневий еквівалент 10 000 (десяти тисяч) доларів США за офіційним курсом Національного Банку України на день такого використання за кожен факт такого використання.
8.6. Слухач не має права:
● Копіювати Контент;● Переробляти Контент;● Публічно відтворювати Контент повністю чи частково;● Використовувати Контент у комерційних цілях без письмового дозволу Менеджерки.

9. AS IS (дуже модна штука)
9.1. Послуги надаються Менеджеркою за принципом "як є". Це означає, що Менеджерка надає Послуги, а Слухач отримує Послуги в тому виді, в якому вони можуть бути надані в даний час, відповідно до технічних, операційних та інших можливостей Менеджерки і що Слухач заздалегідь приймає Послуги з усіма недоліками, які проявилися одразу або можуть проявитися згодом.
9.2. Слухач не має права пред'являти будь-які претензії або вимоги до Менеджерки у зв'язку з тим, що Послуги не відповідають будь-яким очікуванням чи положенням, що не зазначені в цій Угоди, або що Веб-сайт, Zoom, YouTube, Telegram, Обліковий запис, Платіжна система можуть працювати з перебоями, ненадійно або з певними помилками.
9.3. Менеджерка не дає жодних гарантій, що користування Послугами Менеджерки принесе очікуваний Слухачем результат, або що Слухач отримає певний успіх у будь-якій сфері.
9.4. Незважаючи на вищевикладене, Менеджерка буде докладати усіх зусиль для здійснення необхідних виправлень та всіляко прагнути забезпечити якісне, безперебійне та безпомилкове надання Послуг та допомагати Слухачу в досягненні очікуваного результату.

10. Відповідальність
10.1. Менеджерка не несе відповідальність за:
● Неможливість надання Послуг, з причин, що не залежать від Менеджерки;● Несправність технічних пристроїв Слухача чи ненадійного інтернет-з'єднання;● Дії будь-яких третіх осіб;● Будь-яку шкоду чи збитки, заподіяні не з вини Менеджерки.
10.2. Менеджерка несе відповідальність за:
● Порушення умов надання Послуг;● Надання Послуг неналежної якості.
10.3. Слухач несе відповідальність за:
● Надання доступу третім особам до його Облікового запису;● Надання доступу третім особам до Послуг чи Контенту;● Використання Контенту з порушенням умов цієї Угоди;● Збереження інформації про власний Обліковий запис;● Справність технічних пристроїв Слухача та наявність достатнього інтернет-з'єднання.
10.4. Менеджерка не гарантує та не несе відповідальності за можливість чи неможливість здійснення розрахунку банківською карткою за допомогою Платіжної системи, за справність роботи Платіжної системи, за забезпечення збереження та безпеку інформації, що надається Платіжній системі Слухачем для виконання платежу за допомогою банківської картки.
10.5. Менеджерка не несе відповідальності за будь-яку матеріальну чи моральну шкоду, будь-які прямі чи непрямі збитки, які були або могли бути заподіяні Слухачу внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору).
10.6. Незважаючи на будь-які положення, викладені в цій Угоді, Менеджерка заявляє, а Слухач приймає та погоджується, що будь-яка матеріальна відповідальність Менеджерки буде обмежена розміром вартості Послуг, оплачених Слухачем.

11. Збір та облік персональних даних
11.1. Всі особливості, що прямо чи побічно пов'язані з обробкою та захистом персональних даних Слухача визначаються Положенням про конфіденційність, що розміщується на Веб-сайті.
11.2. Здійснюючи Реєстрацію, Слухач підтверджує що він ознайомлений та повністю згодний з Положенням про конфіденційність.

12. Застосування законодавства
12.1. До цієї Угоди та відносин, не врегульованих цією Угодою застосовуються законодавство України та визнане в установленому порядку державою Україна міжнародне законодавство.

13. Внесення змін до цієї Угоди
13.1. Враховуючи юридичну природу Угоди, Менеджерка має право в односторонньому порядку вносити зміни або доповнення до цієї Угоди, з повідомленням Слухача або без такого, а Слухач приймає таке право Менеджерки та надає свою безвідкличну згоду на внесення Менеджеркою таких змін та доповнень.
13.2. Якщо Слухач продовжує користуватися Послугами Менеджери це означає що він беззаперечно приймає внесені Менеджеркою зміни або доповнення.
13.3. Якщо Слухач не приймає внесені Менеджеркою зміни або доповнення, він зобов'язаний сповістити про це Менеджерку шляхом направлення письмового повідомлення на адресу електронної пошти або Telegram Менеджерки. У такому разі, Слухач має право на повернення коштів на умовах і в порядку, викладених у розділі 7 цієї Угоди.

14. Дійсність положень
14.1. У випадку, якщо положення цієї Угоди відрізняються від положень, викладених на Веб-сайті (в тому числі, але не виключно) від додаткових умов Послуг, що не зазначені в цій Угоді, але зазначені на Веб-сайті, в тому числі поряд з переліком Пакетів Послуг, які Слухач може замовити, застосовуються положення, викладені на Веб-Сайті.
14.2. Якщо одне, або декілька положень цієї Угоди будуть визнані судом недійсними або нікчемними, всі інші положення зберігають юридичну силу.